The end of the road....

Nu är Evie borta... Har inte riktigt få in det tror jag. Var en hastig kram och hejdå idag eftersom jag jobbade för fullt. Sen har jag jobbat hela dagen så jag har inte hunnit tänkt på de. David (KJ) sa: Känns de skönt nu när syrran är borta? Jag: Öh va...? Jaha ja justde... öh vet inte än...
Så de slår mig nog kanske ikväll när jag ska festa utan henne, eller imorn när jag ska kika in i rummet... usch nu blir de nästan sorligt när jag sitter och skriver detta... muuhhuu :´(
EVIE JAG KOMMER SAKNA DEEEEEEEEJ!!! KOM TILLBAKA!!!

Självklart tycker jag det bara är tråkigt att hon har åkt jag gillar ju min syster och vi har grymt kul ihop, men jag ville ändå att hon skulle åka hem eftersom det var vad hon innerst inne ville.

Sen hoppas jag att hon inte får nå jobb och blir uttråkad så hon ångrar sig.... :P

Så nu går jag tillbaka till min gamla blogg: jillstorm.blogg.se
och fortsätter där på egen hand i Alpe d´huez....

So long..../// Bopi goodbye JILL!!!



PÅ NYÅR!!! Vi hade askul, iaf jag... Evie sov juh... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0