10 dagar kvar!

Då skapar jag första inlägget i vår gemensamma blogg då Jill!

Imorgon åker jag till Danmark för den obligatoriska kursen som alla nya medarbetare på Langley måste göra! Åker tidigt imorgon bitti och kommer hem sent fredagkväll. Det ska faktiskt bli kul. Kul att träffa alla man ska jobba och leva med i nästan 5 månader. Hoppas på ett hav av info så jag är 100% redo när vi väl åker ner. Jag börjar bli rätt nervös faktiskt. Har inte riktigt förstått vad jag har gett mig in på och hur länge 5 månader egentligen är. Hur som helst blir det en upplevelse jag nog sent kommer glömma.

I Lindvallen för 2 år sedan (!!!!) Tiden går så jäkla fort! Aja, här ligger iaf jag och Camilla efter afterskin. Innan hade vi åkt upp och ner i sittliften utan tillbehör. Skrikit oss hesa och liftat hem i barnstolar med en dansk.



Rätt cool brud alltså! Något som måste inhandlas är nya googles.



Snygg i underställ som detta år uppdaterats något! Nu ser jag inte ut som en sparris må jag lova!



/Evie


Kommentarer
Postat av: Linda

Då hoppas jag att ni uppdaterar ofta, för jag kommer att läsa bloggen flitigt! =)

2009-11-25 @ 22:46:18
URL: http://lindamaxe.blogg.se/
Postat av: Jossan

Lycka till. Ser verkligen fram emot att läsa hur det går för er :) Lova att ta massa bilder och skriv ner allt allt allt.. KRAMIS/JW

2009-11-26 @ 00:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0