Skidlärare

Imorn är det fullt i skidskolan hela dagen. Får se hur de känns att jobba 6 timmar utan minsta lilla rast :(
Det som faschinerar mig är att skidlärarna här i frankrike är väldigt gamla. Det är typ 50 + iaf de flesta. Känns lite som lärare i skolan, några unga men de flesta gamla. Sen går de flera år utbildning till att bli skidlärare. Stackarna. I sverige går vi några veckor och är i 20 års åldern. Och inte är det bättre än oss för de :P

Hittade ett rolig klipp på aftonbladet. Haha vilken jävla lirare, påminner mig lite om en kille som heter David aka värmland :P

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article6333349.ab


//Jill

Kommentarer
Postat av: Evie

hahahahahahahahhaha garvar live just nu. det var roligt tyckte jag.

2009-12-26 @ 22:49:25
Postat av: sanna

men dom tjänar bra mycket bättre än vad svenska skidlärare gör kan jag lova jillsan!

2009-12-27 @ 19:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0