Så det så!

Okej, eftersom Jill i förra inlägget yttrade sig om att jag inte trivs här så tänker jag själv PERSLONLIGEN tala ut.

Jag trivs jättejättebra för alla människor här är hur bra som helst. Bopi power team! MEN jag har ändå valt att åka hem och det är för att jag längtar hem. Punkt slut. Jag har bott hos en annan familj i ett års tid och hann knappt komma hem innan jag for iväg igen. Så en månad här fick räcka. Jag har haft hur kul som helst, har inte skrattat så mycket här under hela min livstid (typ). Men borta bra men hemma bäst!

Tack för mig.

/Evie

Kommentarer
Postat av: Ullis

Ska du åka hem evie? Får jag ta din plats?:D

2009-12-22 @ 22:19:02
Postat av: Anonym

Du kommer ångra dig! Kommer aldrig ha så kul med Niklas

2009-12-24 @ 14:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0