På fredag 07.14 går tåget till de andra landet....

Har precis ätit med Linda, Anncha och Erica (och Sibbi såklart, Toves hund). Nu ser jag inte de töserna på ett bra tag :(

Idag har avrit en fullspäckad dag. 9.30 befann jag mig hos tandläkarn och var klar till tolv. Dom kn*ulla min mun. Nej men fan vad ont jag har efter all tandsten dom tog bort. Jag har ju aldrig haft nån bedövning för jag är viking :) 1.300 gick kalaset på men skulle egentligen gått på 2000. Det är verkligen heeelt sjukt och då hade jag inga besvär utan de hitta ett litet hål och tog bort tandsten. Sen var de att hämta nya p - piller, vaccinera mig och handla i centrum. Sen lagade jag mat åt flickorna och jag blev ganska nöjd. Första gången jag använda en vitlök så jag var tvungen att ringa pappa och fråga hur den såg ut :P

Imorgon ska jag sooova ut :) Sen ska jag ängna en tanke åt Karin som jag vet jobbar på.
Och packa.. bläää (det värsta jag vet) Och baka lussebullar.. hmm kul...

Nej det var allt för mig Jill som jag hoppas Evie gör en presentation av snaaaaaart! :P

Kommentarer
Postat av: karin

Åååååh fan vad kul ni kommer få. Själv kommer jag jobba själv nu en vecka. Känns sådär. Bara två dagar kvar i tråkiga Sverige. Keep up with the good information :) PUSS

2009-12-02 @ 16:55:10
URL: http://karinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0