Ny dag nya äventyyyr

Idag gör jag inte mycke vettigt känner jag. Jag ska jobba men känner att jag inte bidrar till så mycket. Mitt jobb börjar inte förens den 21! Suuuck... Men de är ganska skönt att vara ledig :) Idag ska vi iaf på Lavinkurs. De ni, ska gräva som fan :P

Igår var vi ute och fira Jakob, blev lagom slirig sådär. Jag och Viktor åkte iaf kundvagn och den välte hela tiden när Viktor satt i den. Sen kom en fransman och blev arg och sa att vi skulle ställa tillbaka den där vi tog den. Det är då det är så kul att prata svenska eftersom han inte fattar, vi skrev iaf: Bapelsin då Gubbjävel! Och diverse fula ord. Haha vi har så många interna repliker vi kör här hela tiden.
Fick även ett kärleksbrev av en dansk oxå. :) Väldigt smickard blev jag... noot...

Jag har iaf ett fransktnr nu som man kan ringa och sms om man vill blir lite billigare, återkommer med nr sen annars år ni skriva på facebook eller kanske lägga en kommentar här ibland!!

Igår åkte vi bräda och jag gjorde en trevligvurpa. Massa snö i maagen. Mmm mmm mmmm!

Annars har vi skitbra, men de kanske ni fattar :)

Tutt della fruutt Jill

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu har vi också snööö =)

De har snöat 1 dm i natt och det ska komma 1 dm till under dagen.



2009-12-15 @ 09:33:37
URL: http://lindamaxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0