Lördag

HERREGYD, ni är många som läser systrarna Storms blogg! Det gillar vi :) Idag är det lördag och det betyder att jag är ledig och att hotellet får gäster. Våra första svenska gäster kommer idag! Wiho, det betyder att imorgon börjar jag jobba med Madde Padde på riktigt i barnklubben. Känns gött!

Jag tänkte bjuda på lite bilder på hur mitt rum ser ut;

  

(Klicka för större bilder) Ni kanske kan gissa vilken säng som är min! ;)

Igår så var vi 5 st tjejer som gick ut och en kille, Viktor aka Bopi. Detta resulterade till att Bopi gick in för att spela bög. Han tog av sig sin tröja på "dansgolvet", smekte britters huvud och dansade lite väl feminimt. Det har ungefär tagit mig en hel natt och lite av dagen idag för att sudda ut bilden av honom som just bög. Han levde sig verkligen in i rollen, helt klart. 10 poäng av 10!



Bopi mäter en rooooompa och jag antar att det är honom jag garvar åt på nedre bilden.



/ Evie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0