JULAFTON

Så skönt att slippa handla paket. Inte ens till Evie för jag vet att hon inte har råd att köpa till mig haha...
Ingen julkänsla alls har jag. Vi har nu satt upp en julgran men det ger inte så mycket till känslan. Ska snart äta julbord! Såå hungrig!!

Som ni ser i tidigare inlägg ska Evie åka hem. Jättetråkigt och jag är väldigt besviken. Säger som pappa inte ett vuxet beslut dirket :P
Jag tror inte Evie längtar hem utan hon längtar efter Niklas (förståligt om man är kär). Men att man längtar hem förstår jag inte det är ju sååå tråkigt finns inte nåt att göra och bara massa grå slask. Jag tror Evie kommer bli uttråckad hemma efter en vecka så som hon blev sista månaden hemma innan vi skulle åka. Hon har ju inte ens ett jobb.
Här i alp d´huez är det massa snö och nästan bara SOL. Jag tror att hon kommer ångra sig...

Så snart blir väl denna blogg bara Jill i Alperna kanske flyttar tillbaka till min gamla då men de märker ni.
Åh ja Ullis klart du får komma ner, ska jag fixa en plats till dig? :) Om ni vill hälsa på säg till. Vill ni bo grattis får ni jobba lite så ni vet men de kanske är ett alternativ! Jag vill att ni kommer ner (ni vet vilka ni är)!

GOOOOD JUUUL så länge alla kära vänner från Jill... och lite från Evie...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0