Jobb jobb

Internet på hotellet fungerar nu, men man vet aldrig hur länge så jag passar på att blogga under vår gemensamma middag. Nu är hotellet färdigt för att öppnas så ikväll har vi våra första gäster! :) Jag börjar dock inte förns den 19onde i barnklubben så denna vecka får jag göra lite allt möjligt. Kan bli kul det med. Jag jobbar med en tjej som heter Madde och vi har nu blivit Madde Padde och Evie Pevie med hela hotellet. Så det är våra namn numera. Haha.

Igår var vi ute igen, men jag gick hem rätt tidigt från syster yster. Hon var en jobbig typ och gled in i rum och hade sig. Fotade bland annat mig när jag låg och sov. Haha. Ikväll ska vi klä upp oss och mingla med våra gäster i loungen och baren. Kan bli kul.

Heddå. /Evie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0