Gucci och Cheeta!

Möööhöhö, nu ska Anette och Pauline flytta in hos Papi, och då måste katterna ut :( Vi vill inte lämna ifrån oss våra gullungar!! Men men pappa bestämmer... Någon som vill ha våra mysisar..? Dom är de bästa katterna i hela världen!

Kärlek!


Igår var ju Evie och company ute. Jag vet inte varför jag stanna hemma men de gjorde jag. Som Evie sa tidigare så önskas ju en Storm i taget då det tydligen blir ett jävla liv :) Jag, Evie och Viktor blir dreamteam BOPI på fyllan och tydligen liiite högljuda. Men de är bara kul tycker vi. Så på nyårafton satsar jag så får väl Evie ta de lugnt...

Bapelsin!//Jill


Kommentarer
Postat av: Lovisa

VA? Måste ni ta bort katterna bara för de:( är dom allergiska eller?

2010-01-01 @ 15:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0