Evie börjar bli kass på att blogga...

... och jag har ju sååå mycket att säga känner jag :)
Snart är det nyår och jag längtar! Jag älskar Nyår, jag älskar alla grejer som gör att de händer nå extra, jul, nyår, midsommar, påsk, födelsedagar you name it bara nåt annorlunda händer än de vanliga. Den tråkiga vardagen har vi ju nog av. Så att på torsdag få med aaaaaalla att festa och kunna säga: Men hallå de är nyår kom igen nu känns lovely.
Jag är taggad som få!

Idag har det snöat massor btw...

Är det någon föresten som känner för att suprica med ett paket turkisk peppar är det heeelt okej adressen är:

Hotel Petit Prince
Route de la Poste
38750 Alpes d´huez


Är så sugen på saltlakrits!! Och att få shoppa! Redan trött på mina kläder efter en månad bara fyra kvar då :S

Nej cheers mates!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0