En vanlig tisdag i alpe d´huez

Idag sitter jag i receptionen igen. Väääldigt mycket att göra. Not. Men så är det på försäsong väldigt lugnt helt enkelt. Passa på att njuta får man göra sen blire full rulle då ser mitt schema ut såhär:

Mån - Skidskola 9-15
Tis - Skidskola 9-15, Receptionspass 19-22
Ons - Skidskola 9-15
Tors - Skidskola 9-15, Receptionspass 19-22
Fre - Ledig!
Lör - Transfers
Sön - Gemensam åkning med gästerna

Imorse inventerade vi barnklubben till lunch. Sen åkte skidor jag och madde eller ja hon åkte bräda. Försökte tvinga med Evie som inte har åkt sen första dagen men hon ville inte hon sa att vi  var för bra för henne
Jill: Du kommer aldrig bli bra om du inte åker...
Evie: Jag vill inte blir bra sa hon då...
Say what? Så om någon kan övertala henne att följa med så tar jag emot förslag på övertalning. Hon sitter bara vid internet heela dagarna..

Ikväll ere FEST. Istället för timmar äv häng i kuddrummet som ni såg i förra inlägget. Tror jag var där i 6 timmar igår, blev väääldigt uttråkad, sen flög vi flygplan det var lite kul iaf. Men som sagt fest ikväll Vvaranan dag kör vi...än så länge... tills vi orkar....

Det hä'r skådar våra ögon då och då


Tutt dela prutt // Jill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0