En liten uppdatering fran France!

Antligen kan jag skriva! Vart internet pa hotellet fungerar inte sa nu har jag antligen hittat ett internet cafe!

Vi har det bra har. Hotellet vi bor pa ar helt okej, nothing fancy precis men anda valdigt mysigt. Vi bor langst ner i kallaren i en korridor med 8 rum. Jag bor tillsammans med 3 damer, Sanna, Julia och Charlotte heter dem. Sanna och Charlotte kande jag sen innan, eller sen kursen i danmark. Alla har ar verkligen helskona manniskor! Vi ar ca 22 anstallda tror jag. Svenskar iaf. Sen ar det ju stadarna ocksa. De har dagarna har vi stadat hotellet och det ar mycket det! Igar stod jag i disken hela dagen och diskade vet inte hur manda saker. Sakert 1000 grejer. Men det var kul, tro det eller ej :p Igar hade vi en barrunda har i byn och alla var lite runda om tarna. Vissa mer an andra. Haha. Det roligaste var iaf nar vi alla skulle ga ner for en jattelang nedforsbacke och nastan alla ramlade i den. Alla druttade efter den andra och vi lag och skrattade at oss sjalva och alla andra som ramlade en efter en. Det finns pa film. Det finns sa mycket jag vill beratta, men jag hinner inte mer for vi maste tillbaka till hotellet nu. Men bilder kommer snart!




KRAM TILL ALLA DAR HEMMA! Och massa karlek till min elskling som jag saknar jattejattemycket!
Evie

Kommentarer
Postat av: elna

Hej! Jag har fått erbjudande om intervju för langley. vad är er erfarenhet av att jobba där ni är nu? vad jobbar ni med? vad är lönen? älskar ni att åka skidor eller skulle jag vara den enda som skulle åka ner och inte älska att åka skidor?

tacksam för svar:)

2009-12-09 @ 17:39:48
URL: http://zephyrus.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Åh fan vad kul! Ser härligt ut på bilden :) Saknar dig hemma, är så avundsjuk på dig!

2009-12-10 @ 01:20:36
Postat av: Johanna S

ååh vilken härlig bild :D gud tänkt att du är i alperna evie, precis som du önskade dig :) <3 miss you

2009-12-10 @ 09:02:24
Postat av: camilla

ååh vad roligt :) skulle kunna göra vad som helst för att få vara där du är! allt suger hemma!



saknar dig

2009-12-10 @ 11:00:48
Postat av: Lina

fin bild =) vill se massa bilder =)) va bra att du har det roligt, skriv mer =)) love!

2009-12-10 @ 18:25:23
Postat av: Frida Carlén

Hej Evie!

Jag heter Frida Carlén och arbetar på Langley i Göteborg. Jag undrar om du ev. har lust att blogga på vår webb under säsongen? Du kan väl kontakta mig är du snäll. [email protected]

Tack på förhand!

2009-12-11 @ 09:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0