En lista

Namn: Evie Ann Viola Storm.
Har du pojkvän: Ja, det har jag verkligen.
Har du kramat någon idag; Ja, Jill i poolen.
Har du pussat någon idag: Nej, vem skulle det ha varit?
Vad har du ätit idag: Ja, frukost, lunch och middag.
Dagens klädsel: Lila mjukisbyxor och grå tröja med luva. Sååå jävla snygg!

Senaste gången du grät: Igår :(
Vem pratade du i telefon med sist: Oj, det var länge jag pratade med nån i telefonen. Men det måste varit Niklas för typ en vecka sen.
Senaste personen du tänkte på: Niklas.
Vem fick du ditt senaste sms ifrån och va stod det: Det var från mitt franska kontantkort som skickade nåt jag verkligen inte förstod.
Senaste personen du hade en msn konversation med: Det var med Lollo och Camilla samtidigt.
Senaste gången du var full: Eh.. jag har ingen aning vad det är för dag i dag, men det var nog senast i söndags.
Vilken film kollade du på senast: Alpha dog. Den var jättehemsk.
Är du kär just nu: Jag är jättekär.
Vem ska du träffa imorgon: Då ska jag träffa alla här som jobbar på Langley.
Vem vill du kasta en sten i huvudet på: Haha, varför just en sten? Eh, den skulle jag vilja kasta på mig själv just nu faktiskt.
Vad önskar du att du slapp göra: Ta egna jobbiga beslut.
Vad längtar du till: Till Niklas säng.
Vad ångrar du i ditt liv: Jag ångrar massa saker just nu, men jag har som motto att man aldrig ska ångra nåt man gjort utan bara det man inte gjort.
När flög du senast: Det var från Skåne till Stockholm.
Tror du att folk pratar bakom ryggen på dig: Ja, det tror jag.
Kan du vissla: Jupp, både inåt och utåt.
Äger du en ipod: Nej, har aldrig ägt än heller.
Vilken är din favorit månad & år: Typ Juli. År? Det vet jag inte.
Vad tycker du om gul-bil-leken: Senast jag lekte den var med min pappa för typ 2 år sedan. Då vände vi oss om precis samtidigt så pappa råkade slå mig på näsan. Det gjorde jätteont. Efter det har jag aldrig lekt den.
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja, jag är en väldigt social varelse.

Vad sa du senast högt: "Madde, jag vill låna dina hörlurar sen..."
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, men andra.
Vad är du på för humör just nu: Ganska glad faktiskt.
Hur många kuddar sover du med: Just nu, en. Men hemma sover jag alltid med två.
Har du varit kär: Inte så kär som jag är nu iaf.

Gjorde du klockan åtta i morse: Då stod jag i köket på hotellet. Eller jag kanske var ute i restaurangen. Jag jobbade iaf.
Första bästa kompis: Camilla.

Har du saknat någon de senaste 48 timmarna: Ja, Niklas. Jättemycket.
Vilket uttryck använder du mest: Roooooompa, fuck yooou, fuck you very very much. Vaffö då? Vaffö göru på detta vise fö?
Vem och vad står det i ditt 10;e sms: Jag har inte ens tio sms på min mobil.
Gillar du någon särskild extra mycket nu: Jag gillar alla jag jobbar med. Och Niklas.
Har du bra självförtroende: Typ en 6a kanske på en 10 skala.

Jahapp.. det var det. Just nu sitter jag i kuddrummet. Det är så jävla soft att ligga här. Det är ett rum fyllt med kuddar! Imorgon ska jag åka bräda. Det har jag inte gjort på länge..:/ Heddå! /Evie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0