En helt vanlig dag

Jag står och hänger i hotellets bar. Vet inte varför, men jag har ingen lust att gå och lägga mig. Är inte ens trött. Så jag gör Julia sällskap.

Har börjat jobba nu i BK. Vi har en unge, Leo heter han och är 6 år.

Idag har jag åkt bräda för första gången på väldigt länge. Kunde inte ha valt ett sämre väder att åka i dock, för att det blåste och snöade så man kunde knappt åka pga all is. Men imorgon ska det bli lite bättre väder så då ska vi ut igen! Har börjat tycka det är roligt att åka igen efter katastrof gången. Så har jag även varit och tränat. Det var roligt. Faktiskt. Ärligt.

 

Jag och Jillan innan vi gick och simmade i simhallen. Jag är tönt och Jill är cool. Verkligheten speglar i bilder vettni.

/Evie

Kommentarer
Postat av: camilla

snygg mössa ;)

2009-12-22 @ 11:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0