Presentation av Jill av Evie

Presentation av Jill!
Av lillesyster Evie..

Vem är Jill? Jill är min blonda storesyster! (believe it or not) hela 3 år äldre, men det märks knappt ;)

Hur var hon som liten? Hon var nog den sötaste och roligaste ungen en förälder kunde tänka sig! Fram tills att hon var typ 3.. Haa ha, för då blev Jill typ lillgammal. När vi lekte skulle hon alltid vara fina flickan medan jag var en pajjas. Men dock också rolig och påhittig.

Vad gör Jill om fem år? Då är Jill 28 (ha ha, gammal!) Då tror jag att hon faktiskt slutat med att säsonga och skaffat sig ett riktigt jobb. Kanske till och med bosatt sig utomlands. Men jag är inte säker på att hon kilar stadigt. Tror inte hon skaffat barn då heller.

Vad kallas Jill för?
I vår familj så kallas hon bara för Jill, men jag vet inte om hennes kompisar kallar henne för något annat.

Har Jill nån tatuering? Ja, hon har 3, som jag! En tweety på nedre ryggen, en Storm på sidan av magen/ryggen och Storasyster i nacken!



Vilka är Jill bästa sidor? Att hon är social och rolig. Hon är en sån person man verkligen kan lita på. Jag anförtror mig till Jill och säger allt till henne som jag säger till mina kompisar.

Vilka är Jill sämsta?
Att när hon blir arg blir hon verkligen arg. Och då har hon alltid rätt. Då går det inte att disskutera saker. Men hon är inte långsint så det är bra.

Vem passar Jill bra ihop med enligt dig?
Jag vet inte någon specifik person hon passar med. Men hon ska ha en kille som är som henne, inte för mycket toffel. Han ska vara road att hitta på saker och inte allt för mogen.

Kändis Jill är lik? Jag tycker inte Jill är lik någon faktiskt. Men jag vet att Lollo bland annat tycker att Jill är lik Anna Hibbs (heter hon så?!) Kan kanske se en liten likhet...

Vad skulle Jill välja mysig hemmakväll med killen eller fest med tjejerna? Fest!

Jill favorit mat? Hon skulle nog aldrig säga nej till en räk och ägg macka! Inte kräftor heller! :)

Vad skulle Jill inte göra för tio miljoner? Mörda en bebis framför dens mamma.

Vilken färg är Jill? Enligt Jill själv är hon nog rosa, och det får nog bli mitt svar också.

Vad är Jill mest nöjd med på sin kropp? Jag tror och hoppas att hon är mest nöjd med sitt ansikte.

Vad skulle Jill göra om hon vann 10 milj? Säkert spara en massa pengar. För att sedan resa utomlands. Och åka till Disneyland och ta med sig mig :)        

Hur många har Jill pussat?
Mellan 20-100 kanske.

Vad säger Jill ofta? Tutt allafrutt! (alpe d´huez grej)

Jill värsta ovana? Hon pruttar ofta (ha ha)

Vad är Jill rädd för?
Spindlar, våldtäcksmän. Typiska tjejgrejer.

Roligt minne med Jill? När jag fyllde typ 7 fick jag en minihamster av Jill för att min hade dött veckan innan typ. Och jag hade varit jätteledsen så Jill handlade en ny till mig för sina egna pengar! (kostade faktiskt hela 100 kr) Då blev mitt kalla hjärta väldigt varmt!

Slutord: Jill är den systern jag tror alla önskar sig. Det är inte bara jag som har det roligt med henne utan alla andra  också. Hon är kort och gott väldigt bra!



/ Evie

Kommentarer
Postat av: ullis

Håller helt med dig evie när det gäller jill.=) Jiljan kallas hon med.:D

2009-12-14 @ 16:49:57
Postat av: Jill

Evvan jag tro faktiskt det inte ens var din födelsedag utan du fick en hamster av mig bara helt spontant för att jag är en sån braaaa syster!

2009-12-15 @ 20:06:47
URL: http://jillochevie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0