Brandlarm!

Idag klockan halv åtta går brandlarmet på hotellet. Nästan hela personalen och gästerna låg och sov när det ringde. Så hela personaler springer ut och upp ute vägen för att sedan gå in igen och ta ut alla gäster som självklart undrade var det var. Första natten för dem, kan ju inte varit annat en upplevelse. Men det var som tur falskt alarm så för gästerna var det bara att gå in och äta frukost medan resten av personaler som inte jobbade gick och la sig igen. Så jag vaknade nu! Har ätit lunch och nu ska jag kanske gå och träna om jag får med mig någon.

Hej svej /Evie

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Gästerna blev inte arga hoppas jag! Skönt att du fick sova vidare i alla fall, och att du fick med dig någon till träningen :) LOVE YOU

2009-12-13 @ 17:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0